جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • مهر 14, 1400
  • 2:34 ب.ظ
پولسازترین شغلهای خانگی برای بانوان

پولسازترین شغلهای خانگی برای بانوان

پولسازترین شغلهای خانگی برای بانوان

پول درآوردن در خانه شغل شغل خانگی شغل خانگی برای زنان کار در خانه نویسندگی

این روزها بیشتر آدمها بخاطر شرایط خاصی که پیش آمده خانه نشین نشده اند.در این مطلب چند شغل خانگی پردرآمد برای زنان را به شما معرفی میکنیم .پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، تولید گیاهان زینتی و آپارتمانی، تهیه و پخت‌وپز غذا، خشک کردن میوه، شیرینی‌پزی، بافت فرش وتابلوفرش، عروسک‌سازی، چهل تکه‌دوزی، ساخت زیورآلات و بدلیجات، تولید جعبه‌های کادویی، جواهرسازی، راه‌اندازی مزون لباس خانگی، خیاطی، نویسندگی رمان، مشاوره کسب و کار، طراحی گرافیک، بازاریابی شبکه‌ای، ساخت و تولید گیم و انیمیشن و پرستاری در منزل از جمله کارهایی است که می‌توان در خانه به آنها اشتغال ورزید و به درآمد سرشار و حتی میلیونی رسید.
۱. تبلیغات
آیا یک ناشر یا وبلاگ‌نویس آنلاین هستید؟ با اضافه کردن تبلیغات یا گوگل ادسنس به وبلاگ‌، شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت‌تان یک منبع درآمد جدید کسب کنید. با توجه به حجم ترافیک‌تان می‌توانید با یک شبکه تبلیغاتی داخلی هم کار کنید.

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد آن است که پکیج‌های تبلیغاتی خود را بسازید؛ برای تعیین هزینه‌ای رقابتی به وبلاگ‌های دیگری سر بزنید که ترافیکی مشابه وبلاگ شما دارند.

۲. مدیر پورسانتی
در بازاریابی سابقه دارید؟ بسیاری از ناشران و شرکت‌های اطلاعاتی در برنامه‌های پورسانتی خود به کمک نیاز دارند، از تدوین تقویم‌ها گرفته تا کمپین‌های هماهنگی و تعامل با پورسانت‌بگیرها. می‌توانید با جستجوی صفحه‌های کاری شبکه‌های پورسانتی این موقعیت‌ها را بیابید.

۳. بازاریابی پورسانتی
به دنبال راهی برای کسب درآمد غیرفعال هستید؟ محصولات و خدماتی را که عاشقشان هستید پیدا کنید و آن‌ها را از طریق تبلیغات پورسانتی معرفی کنید. شما به عنوان یک بازاریاب پورسانتی، اقلامی را تبلیغ می‌کنید و در ازای هر محصول فروخته شده از طریق لینک پورسانتی شما، یک حق کمیسیون دریافت می‌کنید. اگر وبسایت ندارید مشکلی نیست.

۴: هنرمند
عاشق نقاشی کردن، مجسمه‌سازی یا طراحی هستید؟ پس می توانید با استفاده از استعدادهای خلاقانه‌تان در منزل کسب درآمد کنید. سایت‌هایی فروش آنلاین محصولات هنری را نگاه کنید تا بتوانید برای مشاغل هنری و انجام پروژه‌های خلاقانه درخواست دهید. آیا شخصیت خلاقی دارید؟

۵. نویسندگی
عاشق نوشتن هستید؟ همه‌ی ما اسم نویسنده‌ها‌ی پرفروشی مانند جی‌کی رولینگ و استفن مه‌یر را شنیده‌ایم، اما امروزه هزاران زن با نویسندگی در خانه راه خود را به سوی موفقیت طی می‌کنند. فرصت‌ها و امکانات برای این منظور بی‌پایان است، هرچیزی از نوشتن کتاب کودکان گرفته تا کتاب‌های خودآموز، رمان‌های عاشقانه، و کتاب‌های آشپزی می‌تواند به شما کمک کند.

نگران نباشید، لازم نیست حتما یک کتاب بنویسید که به عنوان نویسنده شناخته شوید. می‌توانید برای مجلات مقاله بنویسید.

۶. مشاور ایمنی نوزاد
آیا همیشه مراقب شرایط غیرایمن و طرفدار ایمنی نوزادان هستید؟ مشاوران ایمنی نوزاد محیط خانه را بررسی می‌کنند تا شرایط خطرناک بالقوه را پیدا کنند و جهت ایجاد یک محیط ایمن برای نوزادان و کودکان، به اهالی خانه پیشنهاداتی بدهند.

۷. حسابدار
اعداد شما را به هیجان می‌آورد؟ آدم منظمی هستید و به جزئیات خیلی توجه می‌کنید؟ شاید حسابداری برایتان مناسب باشد. حسابداران به صاحبان کسب و کار و وبلاگ‌نویسان کمک می‌کنند درآمد و مخارج ماهیانه‌شان را سازماندهی و دنبال کنند.

۸. کیک‌پز
عاشق پخت و پز هستید؟ دستور پخت خاصی برای کیک‌های شکلاتی دارید که همه عاشقش هستند؟ پس علاقه‌تان را به کسب و کار کیک‌پزی تبدیل کنید. فرصت‌ها نامحدودند – تولد‌ها،‌ جشن سیسمونی، عروسی‌ها، مراسم‌های بازنشستگی، جشن‌های پایان مجردی، جشن‌های خانه‌نویی و غیره.

۹. مربی حرفه یا زندگی
یک وبلاگ موفق را اداره می‌کنید؟ در فروش مستقیم یک غول محسوب می‌شوید؟ پس تخصص ویژه‌ی خود را به کسانی پیشنهاد کنید که در حوزه‌ی خاصی به دنبال راهنمایی هستند، چه مدیریت زمان باشد،‌ یا روابط عمومی، کنترل استرس یا راهنمایی‌های شغلی؛ در مورد موضوعات زیادی می‌شود صحبت کرد و مربی‌گری یک شغل خانگی عالی برای همه‌ی روزهای سال است.

۱۰. معروف کردن هدایای تبلیغاتی از طریق چهره‌های معروف
اخبار چهره‌های معروف را دنبال می‌کنید؟ با رساندن محصولات کسب وکارهای کوچک به دست چهره‌های مشهور، در کمپین‌های روابط عمومی این کسب‌وکارها کمک کنید. این کمپین‌ها از کار کردن با صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، هماهنگ کردن فرصت‌های هدیه دادن (برنامه‌های اهدای جوایز، جشن سیسمونی، تولدها، عروسی‌ها) و پیدا کردن رسانه‌های گوناگون برای به نمایش گذاشتن ستاره‌ها کنار محصول مشتری موردنظرتان تشکیل شده است.

۱۱. نگارش متون تبلیغاتی
آیا با کلمات بازی می‌کنید؟ نگارش متون تبلیغاتی، فرآیند استفاده از کلمات ترغیب‌کننده برای بالا بردن یک فرد، محصول، کسب و کار، ایده یا نظر است. نویسندگان متون تبلیغاتی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون، تبلیغات رادیویی، مجلات، رروزنامه‌ها، بیلبوردها، اعلان‌ها، وبسایت‌ها و ایمیل‌های مستقیم از کلمات‌شان استفاده می‌کنند ـ هرجا چیزی در حال فروش باشد، این افراد سخت مشغول نوشتن تبلیغات اغواکننده هستند.

۱۲ صنایع دستی
در صنایع دستی خاصی مهارت دارید؟‌ اقلام دست‌سازتان را در سایت‌های به فروش بگذارید. هم‌چنین می‌توانید در برخی بازارها، کنفرانس‌ها، و بوتیک‌ها یک غرفه‌ی فروش به راه بیندازید. می توانید سفارش‌های مشتریان را بسازید یا از طریق سایت به دیگران آموزش بدهید که چگونه صنایع دستی خلق کنند.

۱۳. فروش مستقیم
روابط اجتماعی‌تان قوی‌ است؟ اما آیا می‌دانستید که هزاران شرکت فروش مستقیم وجود دارد؟ یک شرکت فروش مستقیم پیدا کنید که محصولاتش را دوست دارید و شما را به فروش مشتاق کند. شرکت‌های فروش مستقیم در آغاز بسته‌هایی ارائه‌ می کنند که شامل هر چه برای شروع نیاز دارید را در خود دارند. این بسته‌ها معمولا هزینه‌ی راه‌اندازی پایینی دارند. اولین خریداران بالقوه‌ی شما دوستان، خانواده، و همکاران هستند. بعد از طریق این افراد دایره مشتریان خود را افزایش خواهید داد. برای مثال می‌توانید با فروش اقلام زیر شروع کنید:

– زیورآلات مد روز
– لباس‌های شیک
– زیورآلات خاص و شخصی‌سازی شده
– خوراکی‌ها و غذا

۱۴. نویسنده‌ی کتاب‌های الکترونیک

آیا در زمینه‌ی خودتان تخصص دارید؟ از نویسندگی لذت می‌برید؟ دانش‌تان را به نگارش درآورید و در وبلاگ یا وبسایت خود، یا در آمازون و سایت‌‌های مشابه بفروشید.

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان ۲۳: ویراستار
به جزئیات دقت می‌کنید و گرامر و املایتان عالی است؟ نویسندگان زیادی عاجزانه دنبال ویراستار و نمونه‌خوان هستند تا شاهکارهایشان را تصحیح کنند.

۱۵- نویسندگی و یا تولید محتوا
اگر عاشق دست به قلم شدن هستید، می توانید جزء چند هزار زنی باشید که با نوشتن کتاب در خانه، در حال طی کردن مسیر پیشرفت و ترقی هستند. موضوعاتی که می توانید به آن ها بپردازید بی‌شمار هستند. از کتاب‌های کودکان گرفته تا کتاب‌های خود‌آموز و کتاب‌های آشپزی.

در صورتی که فضای اینترنت را دوست دارید به وبلاگ‌نویسی بپردازید. می توانید با پست گذاشتن در وبلاگ خودتان و یا وبلاگ شرکت‌ها کسب درآمد کنید. مردم همواره به دنبال مطالب جدید در اینترنت هستند و شما می‌توانید با این روش به راحتی پول در بیاورید.

اگر در یک حوزه خاص متخصص دارید، یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید به صورت کار در خانه انجام دهید این است که دانش خود را روی کاغذ بیاورید یا از طریق یک وب‌سایت آن را به فروش برسانید. به علاوه می‌توانید از سایت هایی مانند کتاب‌ناک و یا آمازون برای فروش محصول خود استفاده کنید.

۱۶- پخت شیرینی و کیک
اگر به پخت شیرینی یا کیک علاقه مندید، این خودش می تواند یک گزینه کار در خانه خلاقانه برای خانمها باشد. یک دستورالعمل مخصوص برای کیک شکلاتی که همه همیشه از آن تعریف و تمجید می‌کنند، می تواند پول زیادی برایتان داشته باشد. موقعیت‌های کار هم برای این هنر بسیار است. جشن تولد‌ها، عروسی‌ها، حنا‌بندان‌ها، مراسم تودیع، مهمانی‌های خانوادگی و …همگی می توانند مشتریان پروپاقرص برایتان باشند.

۱۷- هنر کاردستی و صنایع دستی
اگر اهل هنر و به خصوص ساخت کاردستی های جذاب هستید. می توانید آن را به راحتی در فضاهایی مثل اپلیکیشن دیوار به فروش برسانید. یا حتی می توانید غرفه ای کوچک در نمایشگاه های مختلف صنایع دستی برای خود دست وپا کنید و اقدام به فروش محصول خود نمایید. همچنین می‌توانید سفارش کار قبول کنید یا با آموزش هنر خود به دیگران کسب درآمد نمایید، موقعیت‌هایی که پیش‌ روی یک هنرمند صنایع دستی وجود دارد، بسیار بسیار زیاد است.

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *