جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 15, 1400
  • 4:23 ب.ظ

فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است صفحه ۶۲ نگارش فارسی ششم در یک بند بنویسید

فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است صفحه ۶۲ نگارش فارسی ششم در یک بند بنویسید

امروز براتون مطلبی با عنوان زیر براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیره و حتما در قسمت کامنت ها دیدگاهتون رو به اشتراک بزارید :

صفحه ۶۲ کتاب نگارش فارسی پایه و کلاس ششم ابتدایی دبستان فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است در یک بند بنویسید از جالب فا دریافت کنید.

فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است صفحه 62 نگارش فارسی ششم در یک بند بنویسید

فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است صفحه ۶۲ نگارش فارسی ششم در یک بند بنویسید.

مفهوم کار نیکو کردن از پر کردن است

مفهوم ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است برای شما عزیزان در این مطلب قرار می دهیم. مطالبی که در این سایت قرار می گیرد توسط شما عزیزان تکمیل می‌شود و ما ابتدا مطلب را به صورت عنوانی در این سایت قرار می‌دهیم و شما عزیزان جواب را برای ما می فرستید. فهم خودرا از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است را اگر شما عزیزان که در صفحه ۵۶ کتاب نگارش فارسی ششم قرار دارد نوشته اید برای ما در نظرات پایین سایت ارسال کنید تا ما این مطلب را برای شما عزیزان تکمیل کنیم.

فهم خود را از ضرب المثل کار نیکو کردن از پر کردن است صفحه 62 نگارش فارسی ششم در یک بند بنویسید

معنی و مفهوم ضرب المثل کار نیکوکردن از پرکردن است

روزی روزگاری در پشت کوه های بلند اذربایجان علی بن مجدالدین از پدری به نام عبدالله و مادری به نام امنه متولد شد.
علی پسری بازیگوش و نافرمان بود و تمام روز خود را به آزار و اذیت دیگران,سپری میکرد و نصیحت های خانواده اش در او اثری نداشت.
در یکی از روزهای بسیار گرم تابستان علی چوپانی را دید که به تنهایی گله ای که از ده ها میش بزرگ تشکیل شده بود را ,به تنهایی به سمت آغل هدایت میکرد و در نزدیکی آغل آنها را روی دست میگرفت و به داخل میبرد.این صحنه که هم علی را به خنده انداخته بود ,و هم باعث شده بود کنجکاوی او تحریک شود,باعث شد به سمت جوان رفته و از او سوالی را بپرسد. علی به نزدیکی در آغل رفت و با طعنه به چوپان گفت:موجود ضعیف و لاغری چون تو چگونه میتواند کار مردان جنگی ورزیده را انجام دهد,نکند گوشت میش های تو از پنبه است و یا آنها پر در می آورندو همچون فرشته ها پرواز کنان به آغل میروند.چوپان با آرامش سری تکان داد و گفت:تو چگونه تمام روز را میتوانی به تمسخر دیگران بپردازی ,نکند در دهان تو هم به جای زبان ماری با نیش زهراگین وول میخورد.علی که اینبار فکر کرد چوپان اورا فردی حاضر جواب میداند با غرور گفت:من سالهاست که بارها و بارها این کار را انجام میدهم و برای من بسیار آسان شده است.تمسخر دیگران زحمتی برای من ندارد.
جوان با لبخند گفت:پس برای من هم که از کودکی شبانی کرده و هرروز این کار را انجام میدهم,بلند کردن و هدایت چند میش بسیار آسان است .اماچه خوب است نتیجه کارنیک راباپرکردن بیابی.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

صدرا : هر اندازه کاری را بیشتر انجام دهی و تمرین و پیگیری بیشتری داشته باشی، در آن کار موفّقتر خواهی بود، زیرا انسان تا زمانی که با انجام دادن پی در پی یک کار، در آن کار مهارت پیدا نکند، نمی تواند نتیجه ی خوبی بگیرد.

ناشناس : هر قدر انسان کاری را بیش تر انجام دهد و تمرین و پی گیری بیشتری داشته باشد ، مهارت بیشتری کسب می کند و نتیجه ی بهتری می گیرد . در واقع انجام کار به بهترین شکل ان ، تمرین و اندیشه ی کامل می طلبد.

نویسنده : هر گاه کاری راکه دوست داریم انجام بدهیم باید برای آن کوشش و تلاش بسیاری کنیم ولی اگر برای کاری که دوست داریم کاری انجام ندهیم به هیچ جایی نخواهد رسید ….

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *