جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 5, 1400
  • 4:41 ب.ظ

چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

جالب است بدانید که خانم ها بیشتر از چنین چیزی رنج می‌برند در حالی که آقایان به ندرت با آن درگیر هستند. در یکی از تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است، نکات جالب و شگفت انگیزی در مورد ریشه اصلی این مشکل پیدا شده است و نکته جالب توجه این است که این حالت از چهره زمانی به شدت در افراد نمایان می‌شود که در حال ریلکس کردن چهره خود هستند یا به اصطلاح در حالت استراحت قرار دارند. در ادامه با جالب فا همراه باشید تا موضوع چهره های خشمگین و ظاهر عصبانی را بهتر بررسی کنیم و پس از آن راهکار هایی را برای حل آن ارائه خواهیم داد، روش هایی که کمک می‎‌کنند تا چهره‌تان به وضعیت عادی بازگردد.

چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

چه چیزی باعث به وجود آمدن ظاهر عصبانی می‌شود؟

آیا تا به حال با چنین سوالاتی مواجه شده‌اید؟

  • عصبانی هستی؟
  • مشکلی پیش آمده؟
  • چه چیزی باعث ناراحتی تو شده؟
  • چرا نمی‌خندی؟

اگر پاسخ شما به چنین سوال هایی مثبت است پس به احتمال زیاد متوجه وضعیت خود هستید و می‌دانید که یک چهره همیشه عصبانی دارید. مانند بقیه چهره ها، چهره های عصبانی هم وجود دارند اما متاسفانه چنین قیافه هایی اغلب دیگران را آزار خواهند داد و بیشتر افراد آن ها را به شکل بدی قضاوت می‌کنند در حالی که چنین نیست. البته یک سری از افراد وجود چنین ویژگی را جذاب تلقی می‌کنند که در نوع خود جالب توجه است. در صورتی که دوست دارید جذاب باشید و فرد مورد نظرتان متوجه جذابیت شما شود خواندن مطلب چگونه شخصی را به خود جذب کنیم می‌تواند به شما کمک کند. البته بعضی از افراد به صورت کلی دوست دارند فردی محبوب در جمع دوستان باشند که با خواندن مطلب چگونه یک شخص محبوب باشیم می‌توانند با خیال راحت به این خواسته خود دست یابند.

how to get rid of resting angry face 324234324 - چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

به طور کلی ریشه این ماجرا تا حد زیادی به احساساتمان بر می‌گردد، یا بهتر است بگوییم که نشان دادن احساسات از طریق چهره. البته ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد اما در ادامه بهتر این موضوع را درک خواهید کرد.

محققان در طول پژوهش های خود چهره تعدادی زیادی از افراد مشهور، هم افرادی که چهره‌هایشان عصبانی بود و هم افرادی که چهره‌هایشان عادی بود را توسط دستگاه اسکن چهره بررسی کرده‌اند و پس از کاوش دقیق چهره ها نکات حالبی را پیدا کردند. در چهره ما انسان ها میزان مشخصی از احساسات وجود دارد و تقریبا همه ما در چهره افرادی که روزانه با آن ها برخورد داریم متوجه آن می‌شویم اما شرایط برای افرادی که ظاهر عصبانی دارند کمی متفاوت‌تر است. چهره اشخاص عادی به طور طبیعی ۳ درصد از احساسات پنهان فرد را نمایش می‌دهند اما در افراد با چهره عصبانی این میزان تقریبا به ۶ درصد می‌رسد و متاسفانه باید گفت که بخش بزرگی از احساسات پنهان چنین افرادی حسی اهانت آمیز و تحقیر کننده است.

یکی از نشانه های بارز حس اهانت بالا آمدن دهان است و متاسفانه بعضی از افراد هیچ کنترل روی آن ندارند زیرا وقتی که چهره‌شان در حالت طبیعی استراحت قرار دارد چنین حسی را منتقل خواهند کرد. ظاهر شدن چنین حسی در چهره باعث مشکلات زیادی خواهد شد زیرا وقتی که افراد چنین چیزی را مشاهده می‌کنند به صورت کاملا ناخودآگاه حس منفی از طرف مقابل خواهند گرفت و از آنجایی که کل فرایند برای هر دو طرف ناخودآگاه است، در نهایت منجر به به‌وجود آمدن مشکلات زیادی خواهد شد.

how to get rid of resting angry face 45655478 - چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

زاویه های صورت مسئول به وجود آمدن ظاهر عصبانی هستند!

زاویه های صورت تا حدی مسئولیت چنین حالتی را بر عهده دارند! به طور طبیعی هرچه زوایه اجزای صورت به سمت پایین مایل باشد چهره حالتی عصبی‌تر به خود خواهد گرفت. برای مثال وقتی که چشم ها به سمت پایین متمایل باشند حالتی افسرده و غم انگیز را در فرد به وجود می‌آورند و همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم وقتی که شکل دهان بیشتر به سمت پایین میل می‌کند به همان اندازه چهره عصبی‌تر خواهد شد. درواقع مورد دوم است که عامل ایجاد حالت عصبانی در چهره است.

جالب است بدانید که تمام ماجرا این نیست، چهره ما دارای اجزای متفاوت و زیادی است که هرکدام به نحوی بر حالت چهره ما تاثیر می‌گذارند و همین موضوع باعث می‌شود تا حد زیادی از به وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کرد. البته در این مورد خانم ها آزادی عملی بیشتری دارند و می‌توانند با استفاده از تکنیک های آرایشی اوضاع را به نفع خودشان بهتر کنند البته به طور کلی اگر وضعیت زاویه های رو به پایین صورت درست شود تا حد زیادی عصبانیت و خشم موجود در چهره کم خواهد شد.

چگونه ظاهر عصبانی را از بین ببریم؟

اکنون به اندازه کافی در مورد چگونگی به وجود آمدن چهره های عصبی اطلاع دارید. در ادامه با روش هایی آشنا خواهید شد که می‌توانند اوضاع را برای همیشه عوض کنند.

how to get rid of resting angry face 6578798 - چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

مستقیما به چهره دیگران نگاه کنید

وقتی با دیگران صحبت می‌کنید سعی کنید مستقیما به چهره آن ها نگاه کنید زیرا با این کار چشم‌هایتان بزرگ‌تر خواهد شد و کم‌تر به سمت پایین متمایل خواهند بود. بهتر است بدانید که چشم ها جزو اولین اجزای صورت هستند که در برخورد اول دیده‌ می‌شوند و به همین دلیل بسیار مهم است که سعی کنید آن ها را به سمت بالا نگه دارید یا به اصطلاح اجازه ندهید به سمت پایین متمایل شوند.

‎کمی آرایش می‌تواند کمک خوبی باشد

خانم ها می‌توانند وضعیت چشم ها را با استفاده از سایه و خط چشم بهتر کنند و آن ها را کشیده‌تر و بدون زاویه‌تر نشان دهند. اگر همراه با آرایش حرکت چشم ها هم با توجه به مورد بالا اصلاح شود وضعیت بسیار بهتر خواهد بود و عملا میزان بسیار کمی از خشم و عصبانیت چهره باقی خواهد ماند.

یک لبخند زیبا را جایگزین اخم همیشگی خود کنید

how to get rid of resting angry face 5758799 - چگونه ظاهر عصبانی در صورت را تغییر دهیم؟

اگر همیشه دهانتان به سمت پایین جهت گرفته است و یک اخم همیشگی را در چهره‌تان به وجود آورده است سعی کنید گونه هایتان را به سمت بالا ببرید تا اخم موجود در چهره از بین برود. هرچند به طور طبیعی لبخند همیشگی بخشی از صورت شما نیست اما به هرحال برای از بین بردن اخم و حالت عصبی بودن بسیار کاربردی خواهد بود.

با ظاهر عصبانی خود کنار بیایید

در نهابت باید قبول کنید که چهره‌تان بخشی از وجود شما است و باید آن کنار بیایید. مجبور نیستید آن را به خاطر دیگران تغییر دهید درعوض اگر آن را بپذیرید خودتان هم حس بهتری نسبت به شرایط پیدا می‌کنید و جدا از آن، اطرافیان و آشنایانتان هم شناخت کافی از شما دارند و به همین دلیل هیچ وقت ظاهرتان ملاکی برای قضاوت افراد نخواهد بود. هرچند که قضاوت افراد از روی ظاهر آن ها به طر کلی نادرست و اشتباه است.

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *