جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 5, 1400
  • 4:46 ب.ظ

چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

این که دیگران به شما علاقه نشان می‌دهند یا خیر، کاملا قابل کنترل نیست اما راهکار هایی هم برای جلب توجه آن‌ها وجود دارد. یک لبخند ساده و اندکی خوش‌مشرب بودن ممکن است کارساز باشد اما جدا از این ها، سعی کنید علایق و چیزهایی که دوست دارید را با فرد مورد نظر به اشتراک بگذارید. صحبت کردن در مورد علایق مشترک روش خوبی برای نزدیک شدن است و در نهایت و از همه مهم‌تر، خودتان باشید خود واقعی. اگر به هر نحوی حس کردید که طرف مقابل به خود واقعی شما علاقه نشان نمی‌دهد، بهتر است وقت خود را هدر ندهید البته قبل از اینکه ناامید شوید بهتر است سعی خود را انجام دهید. در ادامه با جالب فا همراه باشید تا راه و روش های افزایش قدرت جذب افراد به خود را بیاموزید.

چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

جذاب و در دسترس باشید

how to attract someone you like 66756765 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

رعایت بهداشت فردی

قبل از اینکه با طرف ملاقات کنید به خودتان برسید. دوش بگیرید، موهایتان را شانه کنید و لباس های تازه بپوشید، دندان هایتان را مسواک بزنید و از ادکلن استفاده کنید. البته استفاده از آدامس نعنایی هم گزینه خوبی است تا قدرت جذب افراد اطراف در شما افزایش یابد.

  • وقتی که خود را آماده می‌کنید در بهترین شرایط هستید و اعتماد به نفس خوبی دارید به همین دلیل، بیشتر توجه دیگران را جلب می‌کنید.

وقتی آن ها را می‌بینید بخندید

یک لبخند واقعی بزرگ، توجه و علاقه به فرد مورد نظر را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین وقتی می‌خندید جذاب‌تر به نظر می‌رسید و همین دلیل خوبی برای جذب توجه طرف است.

توجه به حالت و زبان بدن

how to attract someone you like 57866556 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

طرز نشستن و حالت بدن می‌تواند نمایانگر اعتماد به نفس و قدرت شما باشد و نقش بسیاری در ترغیب و جذب توجه افراد دارد. صاف بنشینید و سرتان را راست بگیرید، شانه ها را کمی عقب دهید و چانه‌تان را بالا بکشید. دست هایتان را در هم قفل نکنید، ارتباط چشمی برقرار کنید و روبه‌روی طرف بنشینید.

  • احتمالا بخواهید حالت قدرتمندی از خود نشان دهید، دست هایتان را دور کمر قرار دهید یا پشت سرتان آن ها را به حالت یک مثلث برعکس بگیرید.
  • در هر ژست و حالتی که هستید فقط سعی کنید راحت باشید، به عبارتی حالت زورکی به خود نگیرید. حالت های مصنوعی به نوعی نمایش گونه هستند و دیگران را به جای ترغیب از شما دور می‌کنند. وقت هایی که تنها هستید سعی کنید بر روی حالت های طبیعی کار کنید تا بیشتر مسلط شوید.

به خاطر سپردن اسامی و ویژگی ها

به یاد داشتن اسامی افراد و صدا زدنشان حس خاص بودن به آن ها می‌دهد سعی کنید بیشتر آن را به کار ببرید. همینطور می‌توان با به خاطر سپردن اطلاعاتی که از طرف می‌دانید، علاقه‌تان را نشان دهید ( در نهایت فرد یا افراد موردنظر هم به شما علاقه نشان خواهند داد).

  • فرد مورد نظر را با اسم کوجک صدا کنید و سعی کنید با استفاده از اطلاعاتی که در مورد آن ها دارید مکالمه‌ای را در مورد موضوعات مشترکتان آغاز کنید.
  • افراد را در فضای مجازی تعقیب نکنید. ممکن است که در مورد یکی از علایقی صحبت کنید که تنها راه فهمیدن آن از طریق فضای مجازی است، در اینصورت شرایط بسیار عجیب‌تر خواهد شد و حتی ممکن است که فکر کنند که هدف خوبی از آشنا شدن با آن ها ندارید.

احترام به حریم شخصی افراد

how to attract someone you like 6655465656 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

اگر می‌خواهید بدون عجیب بودن و ناراحتی علاقه یک فرد را به خود جذب کنید بهتر است که به حریم شخصی آن ها احترام بگذارید و سعی کنید همیشه حداقل به اندازه یک دست از افراد مورد نظر فاصله بگیرید. همچنین به بحث و علایق آن ها نخندید و موضوعات حساس و تنش زا را پیش نکشید. قدرت شما به میزان احساساتی که در طرف مقابل ایجاد می‌کنید بستگی دارد.

  • زمانی که مطمئن شدید که طرف مقابل هم به شما علاقه‌مند است می‌توانید کم کم به او نزدیک شوید.
  • در نهایت افراد اگر شما را بهتر بشناسند خودشان تمایل بیشتری به بحث کردن در مورد مسائل شخصی دارند.
  • احترام گذاشتن به حریم خصوصی افراد در فضای مجازی هم صادق است. سعی کنید روابطتان در فضای مجازی در حد روابطی واقعی و روبه‌رو باشد و از آن بیشتر نشود زیرا اگر بیشتر شود ممکن است طرف حس کند که در حال تلاش بیش از حد برای او هستید و قطعا حس خوبی نسبت به شما نخواهد داشت.

علایق‌تان را نشان دهید

how to attract someone you like 2564775577 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

صحبت در مورد علایق و سرگرمی های آن‌ها

به دنبال یک بحث و یا علاقه مشترک با فرد مورد نظر بگردید و مکالمه را از طریق آن هدایت کنید. اگر موضوع مشترکی پیدا نکردید بهتر است با سوال کردن چهارچوبی از علایق طرف به دست‌آورید. منظور از سوال کردن، سوال مستقیم و کوتاه نیست بلکه باید به نحوی باشد که طرف مقابل در مورد آن فکر کند و جواب آن چیزی فراتر از بله و خیر است.

  • برای مثال سوال کردن در مورد سلیقه موسیقایی گزینه خوبی برای شروع کردن مکالمه است.
  • سوال های باز گزینه خوبی هستند زیرا جواب دادن به آن ها نیازمند فکر کردن و جواب های طولانی‌تر است.

کار های متفکرانه انجام دهید

بدون اینکه طرف اطلاع داشته باشد برای او کاری انجام دهید، دقت کنید که رفتار مناسبی داشته باشید. آنچه می‌خواهید انجام دهید باید در سطح یک رابطه دوستانه و به عنوان یک آشنای خوب و مناسب باشد نه چیزی بیشتر از آن.

  • برای مثال اگر فرد مورد نظر نتوانست در یکی از کلاس ها شرکت کند، پیشنهاد دادن جزوه و یادداشت ها کار خوبی است.

شنونده خوبی باشید

how to attract someone you like 5768698979 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

مردم از حرف زدن در مورد خودشان لذت می‌برند، به آن ها گوش دهید. روبه‌روی آن ها بنشینید و به صورت آن ها نگاه کنید تا حرف‌هایشان تمام می‌شود. یکی از بهترین قدرت هایی که می‌توانید داشته باشید، توانایی شنیدن صحبت‌های افراد برای یک بازه زمانی طولانی است.

  • وقتی متوقف شدند، بهتر است آنچه گفته بودند را به صورت خلاصه وار توضیح دهید تا نشان دهید که به حرف‌هایشان گوش داده‌اید. به این ترتیب آن ها حس می‌کنند که واقعا گوش داده‌اید و فرصت را برای بهتر شدن رابطه فراهم می‌کنید.
  • با تمام بدنتان گوش کنید. تماس چشمی برقرار کنید و با تکان دادن سر گفته های طرف مقابل را تایید کنید.
  • دقت کنید که اگر تمام مدت در مورد خودتان حرف بزنید فرصتی برای شناخت طرف نخواهید داشت، حتی ممکن است دیگران فکر کنند که علاقه‌مند نیستید پس بهتر است اجازه دهید تا طرف مقابل بیشتر حرف بزند.

از آن ها تعریف کنید

تعریف کردن حس قدرت و خاص بودن به افراد می‌دهد و شما هم عزیزتر خواهید شد. از ظاهر، سخنانشان، نظرات و کارهایی که انجام می‌دهند تعریف کنید اما توجه داشته باشید که فقط روی یک موضوع متمرکز نشوید چون شانس جذب افراد را با این حرکت کاهش می‌دهید.

آن ها را بخندانید

how to attract someone you like 17856453568 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

مردم افراد خوش مشرب را دوست دارند، سعی کنید برای آن ها نکته های جالب و یا یک جوک تعریف کنید. خندیدن پیوند بین افراد را محکم تر خواهد کرد و باعث می‌شود که دید خوبی نسبت به شما پیدا کنند و قطعا بیشتر علاقه‌مند خواهند شد.

  • حرکات شاد و خنده‌دار انجام دهید،گاهی اوقات هم با شکلک درآوردن آن ها را تحریک کنید. وقتی که می‌خندند شما را دلیل خنده خود می‌بینند و قطعا بیشتر دوستتان خواهند داشت.

درخواست کمک کنید

به طور طبیعی افراد به سمت کسانی جذب خواهند شد که مشتاق یادگیری و راهنمایی هستند، به علاوه اگر کسی به شما کمک کند حس نزدیک‌تر و بهتری نسبت به شما پیدا خواهد و به عبارتی دیگر پیوند محکم‌تری بین شما و آن شخص به وجود خواهد آمد زیرا مردم به کسانی کمک می‌کنند که به آن ها اهمیت می‌دهند.

خواسته هایشان را انجام دهید

how to attract someone you like 476876899 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

مورد قبل را به یاد دارید؟ درخواست کمک از دیگران شما را محبوب‌تر خواهد کرد؟ برعکس آن نیز صادق است. اگر به افراد کمک کنید بیشتر هم به شما علاقه‌مند خواهند شد.

  • مواظب طرف مقابل باشید و به عبارتی هوای او را داشته باشید. مخصوصا مواقعی که احساس می‌کنید به کمک نیاز دارند.

با همدیگر وقت بگذرانید

به طور معمول مردم دوست دارند با افرادی باشند که مانند آن ها وقت می‌گذرانند پس سعی کنید نشان دهید که از بودن با آن ها لذت می‌برید. هنگامی که از یکدیگر جدا می‌شود حتما تاکید کنید که از بودن با او لذت بردید و دوست دارید بعدا هم با یکدیگر وقت بگذرانید.

  • خوش قول باشید. اگر قرار ملاقات بعدی را مشخص کردید حتما با فرد مورد نظر باشید و بدقولی نکنید.

خودتان باشید

how to attract someone you like 47987988799 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

خودتان باشید

شاید فکر کنید که بهتر است جذاب و باحال به نظر برسید تا اینکه خودتان باشید اما اشتباه می‌کنید. هنگامی که با دیگران هستید افراد به خود واقعی‌تان حس بهتری دارند و آن ها هم سعی می‌کنند خودشان باشند. بدون احساس شرم و آزادانه آهنگ مورد علاقه‌تان را بخوانید، اگر هنوز هم کارتون مورد علاقه دوران کودکی‌تان را نگاه می‌کنید آزادانه آن را بیان کنید. چنین کاری قدرت و اعتماد به نفس بالای شما را نشان می‌دهد که در جذب افراد بسیار تاثیرگذار است.

  • به اشتراک گذاشتن چنین نکات ساده و گاها احمقانه برخلاف تصور نتیجه خوبی دارد و طرف مقابل حس خوبی نسبت به شما پیدا خواهد کرد. چنین حرف هایی را هر جایی نمی‌توان گفت و به همین دلیل است که می‌توانند روابط را محکم‌تر و عمیق‌تر کنند.

صادق و با ملاحظه باشید

how to attract someone you like 37978999766 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

اگرچه مردم دوست دارند صادقانه با آن ها برخورد شود اما در کنار صداقت باید درک کافی را داشته باشید تا با رک بودن زیاد از حد به دیگران ضربه نزنید. اگر بخواهید با دروغ و پنهان کاری با افراد ارتباط برقرار کنید قطعا هیچ علاقه‌ای نسبت به شما پیدا نخواهند کرد و به عنوان یک فرد دروغگو و غیر قابل اعتماد شناخته خواهید شد.

  • برای مثال اگر کسی نظر شما را در مورد فیلم مورد علاقه‌اش خواست به جای پاسخ منفی مستقیم (اگرچه نظر واقعی شما است) بهتر است اینگونه جواب دهید و همزمان به نحوی به او بگویید که ناراحت نشود. مثلا ” من معمولا اینطور فیلم ها را دوست ندارم اما شخصیت اول فیلم به نظرم جالب می‌آید و مطمئنم تو هم از او خوشت می‌آید”.

به باور ها و ارزش های‌تان احترام بگذارید

چیزی که در مورد شما بسیار مشخص و واضح است و حتی می‌توان گفت که نمایانگر شما است، باور ها، ارزش ها و اصول اخلاقی‌تان است. تحت هر شرایطی باید به اصول‌تان وفادار باشید (البته تا زمانی که به آن ها باور دارید)، حتی اگر به قیمت از دست دادن فرد مورد علاقه‌تان باشد زیرا دیگران بر اساس همان اصول ها شما را ارزیابی می‌کنند و قطعا کسی که به باورهای خود احترام نگذارد دیگران هم او را قبول نخواهند کرد.

  • حفظ و عمل کردن به باور های‌مان کار آسانی نیست و باید جرات کافی را داشت تا آن را عملی کرد. ایستادن در برابر زورگو ها و شوخی های خطرناک آن ها ساده نیست اما در نهایت توانایی آن را به دست خواهید آورد. هرچند که چنین رفتار و اخلاقی ممکن است نارضایتی عده‌ای را در بر داشته باشد اما در هرصورت افرادی هم هستند که باور های شما را قبول دارند و بسیار بهتر است تا آن ها را به خود جذب کنید.

خودتان را دوست داشته باشید

how to attract someone you like 4786567576 - چگونه شخصی را به خود جذب کنیم؟

به خودتان احترام بگدارید، مهم نیست به چه قیمتی تحت هر شرایطی باید خودتان را قبول داشته باشید و هنگامی که با دیگران صحبت می‌کنید تا جای ممکن از مقایسه کردن بپرهیزید همچنین خودتان یا هیچ‌کس دیگر را کوچک نکنید.

  • ویژگی های مثبت خود را به دیگران یادآوری کنید تا از آن ها اطلاع داشته باشند.
  • احترام گذاشتن به خودتان شامل پذیرش و محترم شمردن عقایدتان هم می‌شود البته نه تنها با حرق زدن بلکه با عمل کردن به آن ها این را ثابت می‌کنید.
  • اگر خودتان را دوست نداشته باشید نباید از کسی هم انتظار داشت که شما را دوست داشته باشد چون کسی که احترامی برای خود قائل نیست برای هیچ‌کس اهمیت نخواهد داشت.
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *