جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آذر 8, 1400
  • 5:30 ب.ظ
مدیر عامل دیوار زندانی شد

مدیر عامل دیوار زندانی شد

🔹️حکم مجازات زندان برای مدیرعامل

دیوار اشکان آرمندهی، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد. عنوان اتهامی حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» است.

مدیر عامل دیوار زندانی شد

🔹️دیوار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خدماتش همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌ربط بوده است. در این پرونده نیز آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای غیرقانونی نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند.

🔹️دیوار اعلام کرد صدور این رای لطمات غیرقابل جبرانی به صنعت کسب‌وکارهای اینترنتی خواهد زد چرا که در حال حاضر بخش بزرگی از کسب‌وکارهای اینترنتی به صورت پلتفرمی عمل می‌کنند و این حکم می‌تواند هشداری برای همه فعالان صنعت باشد.

 

 

رسیدگی مجدد به پرونده مدیرعامل سایت دیوار با دستور اژه‌ای

به روز رسانی :

🔹️حکم مجازات سه‌ ماه و یک روز حبس برای مدیرعامل سایت دیوار در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شده است. این حکم به دلیل برخی فعالیت‌های مجرمانه کاربران با سوءاستفاده از سایت دیوار رخ داده است.

🔹️انتشار این خبر موجی از نگرانی را برای فعالان صنعت کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرد اما ورود رییس قوه قضاییه برای بررسی مجدد این پرونده، حاکی از دقت نظر رئیس قوه قضاییه نسبت به جلوگیری از ناامن شدن فضا برای کسب و کارهای اینترنتی است./ایرنا

دیدگاه ها 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دید گاه ها 2