جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 17, 1400
  • 9:11 ق.ظ

مثل نویسی هر که در پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

مثل نویسی هر که در پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

امروز براتون مطلبی با عنوان زیر براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیره و حتما در قسمت کامنت ها دیدگاهتون رو به اشتراک بزارید :

مقدمه: ما همیشه از آدم های اطرافمان الگو می گیریم مثل مادر و پدر که هر چه انجام دهند ما نیز از آن ها پیروی می کنیم.

تنه انشا: الگوهای زندگی آینده ساز ما هستند اگر از الگوی درست پیروی کنیم ما را به سمت پیروزی هدایت می کند مانند کبوتری سفید ما را به سمت سپیدی و سعادت می برد و مانند آن پرهای موفقیت و خوشبختی را باز می کنیم و به اوج آسمان می رویم و صعود می کنیم. اما بر عکس اگر الگوی مدنظر ما درست نباشد همراه با خود ما را به قعر سیاهی می کشاند مانند کلاغ سیاهی که با خود بدشگومی می آورد و در خرابه منزل می کند و آینده ی ما را به تباهی می کشاند.

گنجشکی زیبا در جنگلی زندگی می کرد اما پرهای سیاه کلاغ برایش جذابیت داشت و همیشه کنجکاو بود که بداند خانه و آشیانه ی کلاغ کجاست. یکبار تصمیم گرفت که به دنبال کلاغ برود تا از نزدیک ببیند کلاغ به کجا می رود. رفت تا رسید به خانه ایی خرابه و متروک که حتی وارد شدن به آن با ترس و وحشت بود. تصمیم گرفت او هم، همچون کلاغ در آنجا بماند. زیرا کلاغ برایش بسیار پرنده ایی جالب بود. بعد از آن در جنگل بین همه ی حیوانات زبانزد شد که هر که در پی کلاغ رود در خرابه منزل کند.

نتیجه گیری: گنجشک داستان ما الگوی نادرست را انتخاب کرد و در نهایت به خرابه ها رسید. بیاییم کمی دقت کنیم و با چشمانی باز و انتخابی درست الگوی خود را درست انتخاب کنیم.

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *