جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 30, 1400
  • 4:49 ب.ظ
راهنمای ثبت نام فصل 1400 عصر جدید

راهنمای ثبت نام فصل 1400 عصر جدید

سایت ثبت نام عصر جدید فصل سوم و مهلت ثبت نام در سال 1400

سایت ثبت نام عصر جدید فصل سوم و مهلت ثبت نام در سال 1400 asrejadid.ir

عصر جدید یک مسابقات تلویزیونی بوده که به سبک آمریکن گات تلنت تولید شده است و به دنبال استعدادیابی در سراسر کشورمان می باشد در فصل گذشته این مسابقه استعداد های زیادی به کشور معرفی شد در دوره‌های قبلی که دارای استعداد خاص و فراوانی در زمینه موسیقی و ورزش و خوانندگی و بازیگری بودند در حال حاضر در بخش‌های مختلف کشورمان فعالیت میکنند.

اگر شما هم دارای استعداد خاصی هستید می توانید با ثبت نام در این مسابقه شانس خود را برای حضور در آن امتحان کنید

برای ثبت نام به سایت عصر جدید رفته و با پر کردن فرم ثبت نام ویدیویی از هنر خود تهیه کرده و ارسال کنید بعد از گذشت چند روز عوامل برنامه عصر جدید با شما تماس خواهند گرفت .

http://asrejadid.ir/fa/user/signup

باید توجه داشته باشید که اگر بعد از ارسال ویدیو شما تماسی از طرف عوامل عصر جدید حاصل نشد یعنی ویدیویی شما یا قابل قبول نبوده و یا استعداد شما در حدی که به این برنامه دعوت شوید نبوده است

راهنمای ثبت نام فصل 1400 عصر جدید

شما می توانید با ورود به سایت عصر جدید با وارد کردن اطلاعات شخصی تان در بالای صفحه گزینه ارسال ویدیو را بزنید و در نهایت ثبت نام خود را تکمیل کنید.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *