جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آذر 12, 1400
  • 6:08 ب.ظ

دانلود آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی آبان 1400 بهمراه جواب

آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی به منظور ارتقای سطح علمی علوم پایه و هماهنگی و یکنواختی کیفیت آموزش در کلیه دانشگاه ها براساس مصوبه ستاد عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه گروه پزشکی شورای عالی برنامه ریزی انجام می پذیرد.

شرایط شرکت دانشجویان دندانپزشکی در امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی:

– امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی مشمول آن عده از داوطلبانی می گردد که قبل از نیمسال اول 74-73 به هر دلیلی وارد دوره پره کلینیک نشده اند، بعبارت دیگر شرط ورود به دوره پره کلینیک از نیمسال اول 74-73 به بعد قبولی در امتحان جامع علوم پایه خواهد بود.

– فارغ التحصیلان خارج از کشور که جهت تکمیل دوره دکتری عمومی دندانپزشکی وارد دانشکده های دندانپزشکی می شوند در صورت مشمول بودن باید در این امتحان شرکت نمایند.

– دانشجویانی که در کشورهای خارج از ایران مشغول به تحصیل بوده و به یکی از دانشگاههای کشور منتقل شده اند در صورتیکه از نظر درسی هم ردیف دانشجویان مشمول قرار گیرند بایستی در این امتحان شرکت نموده و تنها پس از قبولی مجاز به ادامه تحصیل هستند.

دانلود آزمون جامع علوم پایه دندانپزشکی آبان 1400 بهمراه جواب

– شرط شرکت در امتحان جامع علوم پایه ، قبولی در کلیه دروس مرحله اول ( درسهای علوم پایه و درسهای عمومی و واحدهای جنین و بافت شناسی دهان و دندان و فک و آناتومی دندان) و کسب میانگین کل 12 از این مرحله است.

– حداکثر دفعات مجاز شرکت در امتحان 3 باراست و چنانچه دانشجویی برای سومین بار در امتحان مزبور نمره قبولی کسب نکند از ادامه تحصیل در دوره دکتری عمومی دندانپزشکی محروم و برابر مقررات می‌تواند به یکی از رشته‌های گروه پزشکی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی تغییر رشته دهد.

دانلود سوالات و پاسخ آزمون جامع علوم پايه دندانپزشكی آبان 1400    7.66 مگابایت PDF

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *