جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 8, 1401
  • 7:10 ب.ظ

خرید لایسنس نود 32 اورجینال و سالانه – آپدیت eset – همیار نود 32

معرفی شرکت همیار نود 32 برای خرید لایسنس

همیار نود 32 وبسایت معتبری است که می توانید انواع لایسنس ها را برای آنتی ویروس نود 32 خود خریداری کنید.آنتی ویروس نود 32 تنها زمانی فعال می شود و می تواند از اطلاعات سیستم شما در برابر ویروس ها و تروجان ها و انواع بدافزارها محافظت کند که از لایسنس برای فعالی سازی آن استفاده کنید.

در وبسایت همیار نود 32 می توانید لایسنس ها را با قیمت بسیار ارزان و خوب برای دوره های سه ماهه ، شش ماهه ، یکساله و دوساله خریداری کنید.

پس از خرید لایسنس از همیار نود ، لایسنس و یوزرنیم و پسورد از طریق پیامک یا ایمیل به گوشی شما فرستاده می شود و به علاوه آموزش ویژه تمامی بخش های آنتی ویروس و پنل مدیریت لایسنس.

انواع لایسنس که در همیار نود 32 برای خرید وجود دارد

از آنجایی که آنتی ویروس نود 32 به چند نوع مختلف تقسیم می شود بنابراین نوع لایسنسی که در همیار نود 32 وجود دارد نیز بر اساس آنتی ویروسی که از ان استفاده می کنید متفاوت است.انواع لایسنس نود 32 به موارد زیر تقسیم می شود :

  • لایسنس موبایل سکیوریتی
  • لایسنس سرور سکیوریتی
  • لایسنس eset endpoint security

لایسنس موبایل سکیوریتی

لایسنس موبایل سکیوریتی باعث فعال سازی آنتی ویروس نود 32 بر روی گوشی موبایل شما خواهد شد و دستگاه شما را در برابر مسائل امنیت سایبری، از جمله حملات باج افزار، ایمن کرده و با استفاده از پین یا اثر انگشت از برنامه ها در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می کند.

همچنین موبایل شما را روی سیم کارت ناشناخته قفل می کند و به شما کمک می کند تلفن گم شده خود را پیدا کنید.

خرید لایسنس نود 32 موبایل سکیوریتی

لایسنس سرور سکیوریتی

ESET server Security کامپیوتر یا لپ تاپ شما را با حفاظت چند لایه هوشمند که ترکیبی از آنتی ویروس، ghdsks سرور سکیوریتی باعث فعالسازی آنتی ویروس نود 32 به نحوی می شود که ویژگی هایی مانند ضد جاسوس افزار، فایروال، آنتی روت کیت و قابلیت های ضد هرزنامه برای ایمن نگه داشتن سیستم و اطلاعات آن را ارائه می دهد و از شما در برابر تمامی تهدیدات اینترنتی محافظت می کند. این امر باعث صرفه جویی در منابع و بهبود سرعت کامپیوتر می شود. هنگام وبگردی،استفاده از شبکه اجتماعی، بازی های آنلاین یا موارد دیگر، در بالاترین سطح محافظت می شوید.

خرید لایسنس نود 32 سرور سکیوریتی

لایسنس eset endpoint security

آنتی ویروس نود 32 ESET Endpoint Security یک برنامه کاربردی مبتنی بر پایگاه داده و در محل برای امنیت اینترنت و محافظت از بدافزار است و به شما این امکان را می‌دهد تا از دستگاه‌های تلفن همراه، لپ‌تاپ و دسکتاپ خود در برابر باج‌افزارها، حملات مختلف و سرقت داده‌ها محافظت کنید.

ESET Endpoint Security یک نوع دیگری از آنتی ویروس نود 32 است که شامل تعدادی برنامه امنیتی به همراه پنل مدیریتی با کاربری آسان است و طراحی شده است تا تلاش های هر کسب و کاری را برای ایمن سازی شبکه IT خود ساده کند و از همه سیستم های موجود در آن در برابر طیف گسترده ای از مشکلات امنیت سایبری محافظت کند.

ESET Endpoint Security یکی از دقیق ترین ضد بدافزار های موجود است که می‌تواند تروجان‌ها، کرم‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، ویروس‌ها و همچنین مشکلات جدید را در صورت ظهور پیدا کند.یک اسکنر حافظه پیشرفته است که به طور مداوم برنامه‌های مشکوک را رصد می‌کند و ضد جاسوس‌افزار آن می‌تواند بسیاری از تهدیدات را به‌محض شناسایی از بین ببرد.

خرید لایسنس eset endpoint security

تمامی لایسنس های ذکر شده به علاوه دیگر محصولات امنیتی نود 32 را می توانید در وبسایت همیار نود به راحتی و با کمترین قیمت خریداری کرده و جهت فعالسازی آنتی ویروس نود 32 از آن استفاده کتید.

شرکت همیار نود 32 (hamyarrnod.ir)

دریافت رایگان آپدیت نود 32 شرکت همیار نود 32

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *