جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • مهر 9, 1400
  • 12:13 ب.ظ
بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

آموزش زبان با نرم افزار اپ Babbel اپ Duolingo اپ HelloTalk اپ Memrise

شما می توانید ساعت ها به CD های آموزش زبان گوش دهید، در یک کلاس آنلاین شرکت کنید یا حتی دست به دامن وب شوید. اما اپ هایی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش هایی آسان برای یادگیری هستندکه روال روزانه زندگی شما را به هم نمی زنند.

Busuu

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

با داشتن بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، بهترین ویژگی «Busuu»، تعاملی بودن آن است. با ۱۲ زبان، دوره های کامل، تمرین های برگرفته از زبان مادری و آموزش لهجه، تجربه کاملی را دریافت می کنید. شما می توانید آزمون بدهید تا از سطح مناسب شروع کنید. اگر شما کاملا مبتدی نیستید، اما می خواهید مهارت های زبان را که قبلا یاد گرفته اید، تمرین کنید، این اپ برای شما فوق العاده است. این برنامه همچنین دسترسی آفلاین، راهنمایی های گرامر و گواهینامه های رسمی را فراهم می کند.


HelloTalk

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

«HelloTalk» شما را به افرادی متصل می کند که می خواهید زبانی را که آنها به آن سخن می گویند، یاد بگیرید. در عوض شما به آنها کمک می کنید زبان شما را یاد بگیرند. این یک ایده فوق العاده است که به شما امکان صحبت با کسانی را که زبان مورد علاقه شما زبان مادری آنهاست، می دهد. Hello Talk به شما اجازه می دهد سطح خود را انتخاب کنید، سپس یک غریبه را برای صحبت پیدا می کنید. فهرست عظیمی از زبان ها برای انتخاب وجود دارد و شما می توانید با انتخاب سن و کشور، فهرست معلم های سرخانه خود را فیلتر کنید.


Rosetta Stone

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

«Rosetta Stone» که حدود ۲۵ سال در زمینه تدریس زبان ها پیشرو و یکه تاز بوده، برنامه تلفن همراه هم داشته باشد. ابتدا باید از بین ۲۴ زبان، زبان مورد نظرتان را انتخاب و سپس شروع به یادگیری اصول اولیه کنید. Rosetta Stone یک ابزار یادگیری مبتنی بر اشتراک است. اما شما می توانید درس اول را به صورت رایگان دریافت کنیدتا ببینید مدل یادگیری این اپ را می پسندید یا خیر.


Babbel

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

«Babbel» مبتنی بر اشتراک است، اما می توانید اولین درس را رایگان امتحان کنید. کلمات را گوش و تکرار کنید و سپس آنچه را یاد می گیرید، تست کنید. هنگامی که درس ها تمام می شوند، می توانید فهرست واژگان را مشاهده و سپس فلش کارت ها را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزهایی آموخته اید. اگر برای یاد گرفتن یک زبان دیگر هزینه اشتراک برای تان مهم نیست، Babbel یکی از بهترین گزینه هاست.

Duolingo

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

محال است دنبال یک اپ آموزش زبان خوب بگردید و اسم «Duolingo» به گوش تان نخورد؛ این اپلیکیشن بهترین و معروف ترین اپ یادگیری زبان های مختلف است که کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. Duolingo با رابط کاربری هوشمندانه و زیبا، سرعت شما را در یادگیری چند برابر می کند. با عبارات ساده شروع می کنید و به تدریج به جملات پیچیده تر می رسید.

این اپلیکیشن در عین حال که به اشتباهات شما اشاره می کند تا دیگر آنها را تکرار نکنید، سیستم تشویق هم دارد و تلاش های شما را می ستاید. Duolingo برای به چالش کشیدن شما در خواندن، نوشتن و تلفظ، یک فعالیت جالب و سرگرم کننده راه می اندازد. شگفت آور این که سریع می توانید اصول اولیه را بیابید، بدون این که متوجه شوید. به علاوه، به آسانی می توانید به درس بازگردید و نقاط ضعف خود را تقویت کنید. اپلیکیشن رایگان Duolingo، یک تجربه خوب را ارائه می دهد تا از یادگیری لذت ببرید.


Memrise

عکس, بهترین اپ ها برای یادگیری زبان

بسیاری از دانش آموزان از فلش کارت ها به عنوان یک وسیله کمک آموزشی استفاده می کنند؛ کارت هایی که هر کدام برای یادگیری یک واژه خاص طراحی می شوند و می توانید به مرور هر کدام از این واژه ها را یاد بگیرید و کاربردشان را در حالت های مختلف تمرین کنید. اپ «Memrise» هم روش مشابهی را ارائه می دهد. این اپ، آموزش را آرام ادامه می دهد. به عنوان مثال برای یادگیری زبان روسی از طریق الفبای سیریلیک راهنمایی می شوید، اما این به معنای یک روش بد نیست.

نکته عجیب و جالب کمک های تصویری ساده آن است، به طوری که راهنمایی های جزئی دریافت می کنید تا هر درس را به یاد بیاورید. Memrise یک رابط کاربری دوستانه دارد که دلگرم کننده و جذاب است. اگر علاقه مند به گسترش مهارت های زبان جدید خود هستید، به Memrise Pro نگاهی بیندازید که بازی ها، چتبوت ها و حالت آفلاین را برای یادگیری حین حرکت ارائه می دهد.

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *