جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 17, 1400
  • 4:39 ب.ظ

انشا درباره زیبایی های جهان پایه نهم صفحه ۹۳

انشا درباره زیبایی های جهان پایه نهم صفحه ۹۳

امروز براتون مطلبی با عنوان زیر براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیره و حتما در قسمت کامنت ها دیدگاهتون رو به اشتراک بزارید :

انشا درباره زیبایی های جهان پایه نهم صفحه ۹۳

مقدمه:دنیا پر است که خلقت هایی که خداوند عالم مانند پازلی آن ها را با نظم و ترتیب و در پی هدفی آن ها را خلق نمود، تا ما از آن بهره گیریم.

تنه انشا: به هر سمت و سویی از جهان بنگری زیبایی های آن را به چشم می بینی! درختان زیبا که زلف های خود را در اوج آسمان برافراشته اند و یا رودخانه ی جاری که همچون تکه های الماس می درخشد و دریایی را که انتهایش را نمی بینی و آن را بی کران می شماری و یا ملودی دلنشین پرندگان که زیبایی صدایش را هیچ آلت موسیقی نمی تواند بسازد و طبیعتی که هیچ نقاشی نمی تواند آن را در بوم نقاشی خود ترسیم کند. زیبایی جهان یعنی همین که سقف بزرگ آسمان با زیبایی فوق العاده بر سرت افراشته و ابرهای پاره پاره در آن شناورند. زیبایی جهان یعنی همین دستان پر مهر مادرت که با مهر و محبت فراوان بر سرت می کشد و با تمام وجود عشق را در رگ و پوستت تزریق می کند. زیبایی جهان یعنی چشمان خسته اما لبان خندان پدرت که با تمام وجود برایت همچون کوهی استوار می ایستد تا تو گام های زندگیت را محکم تر قدم برداری، زیبایی جهان یعنی همین دم و بازدمی که می کشیم و تن و بدن سالمی که با آن راه می رویم، کار می کنیم،می دویم و می خندیم. زندگی یعنی همین بهانه های ساده برای شاد بودن و برای ادامه هر چه بهتر آن نه برای تکرار روتین و ناشکری بعد از آن. آیا همه ی چیزهای که در اطرافت می بینی جایی برای شکر ندارد

نتیجه گیری: خالق جهان همه چیز را بی منت و بی توقع در اختیار ما گذاشته تا ما در مسیر زندگی از آن ها بهره گیریم و در این مسیر سخت خود را با همین زیبایی های جهان کمی شاد کنیم و زندگی برایمان راحت تر و آسان تر شود. اما در مقابل همه ی این الطاف و برکات ما نباید شکر و سپاس بگوییم؟

انشا در مورد زیبایی های جهان
انشا پایه نهم در مورد زیبایی های جهان
نظر شما در مورد این مطلب چه بود نظر بزارید ممنونم

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *