جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آبان 15, 1400
  • 1:38 ب.ظ

آب قلیایی چه نوع آبی است

آب قلیایی چه نوع آبی است

امروز براتون مطلبی با عنوان زیر براتون آماده کردیم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیره و حتما در قسمت کامنت ها دیدگاهتون رو به اشتراک بزارید :

آب قلیایی چه نوع آبی است

آب قلیایی

چکیده:

زمینه و اهداف: استفاده از آب معدنی برای مقاصد درمانی در زندگی بشر دارای سابقه کهنی است. طبیعی بودن آبهای معدنی، فقدان عوارض مصرف، راحتی استفاده درمانی و هزینه کمتر مزایایی هستند که زمینه را برای انجام مطالعات آزمایشگاهی و بالینی آماده میسازند. در این طرح اثر آب معدنی جرموک که آب قلیایی با میزان بالای بیکربنات و کلسیم است بر روی پارامتر های کلیوی بیماران مبتلا به سنگ کلیه ارزیابی و میزان تاثیر آن با آب شرب تبریز مقایسه شده است.

مقدمه

مهم ترین ماده در سیاره ما آب است، قسمت اعظم بدن همه موجودات زنده از آب ساخته شده، بخش عمده مواد آلی از آب ساخته شده ،بخش عمده مواد آلی از آب است. وقتی خوب فکر می کنیم می بینیم که آب از غذایی که ما می خوریم بسیار با اهمیت تر است، بطوری که %۹۰ از خون انسان از آب تشکیل شده است، %۷۵ از سطح بدن از آب تشکیل شده ، %۷۸ از حجم مغز از آب تشکیل شده ،هر انسانی برای زنده ماندن در روز باید یک تا سه لیتر آب سالم بنوشد. آبی که از pH مناسب برخوردار باشد.

با توجه به مسائلی که توسط دانشمندان درباره اهمیت آب مطرح شده آیا فکر نمی کنید کیفیت آب آشامیدنی بسیار مهم است؟ دانشمندان ومحققان ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه و یا چشمه های تبت انجام داده اند، تحقیقات نشان می داد که این آب ها از ۴ خاصیت مشترک برخوردارند:

۱-قلیایی بودن

۲- خاصیت آنتی اکسیدان

۳- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب)

۴- اکسیژن بالا

ولی درباره بدست آوردن این نوع آب ها ما باید سفرهای طولانی مدت انجام می دادیم که با زندگی شهری سازگار نبود بنابراین دانشمندان با ساخت دستگاه های یونیزه کننده آب توانستن از آب شهری همان آب شفابخش در منازل و یا محیط های کار تولید کنند، این نوع آب، آب یونیزه قلیایی است که با ۴ ویژگی خود شروع به خنثی کردن محیط اسیدی جوانسازی سلول های بدن و با تولید انرژی بیشتر و جذب بهتر ویتامین ها می تواند از %۹۰ بیماری ها پیشگیری کرده و ما را به سلامتی نزدیکتر کند.

به گفته متخصصین کی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری و جلوگیری از تشکیل سنگ های کلیه و بهبود آن ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب یونیزه قلیایی شده است تا بتوانیم قند خون خود را کنترل کنیم.

فوائد آب قلیایی

PHخون انسان نزدیک به ۷/۴ است و به سلامتی نزدیکتر است که انسان در حالت قلیایی باشد. اما این روزها مردم مدام غذاهای سرخ کردنی و چرب می خورند که اسیدی و مضر برای بدن انسان است! به همین خاطر، بدن نیاز به مواد قلیایی بیشتری دارد تا PH خون را متعادل کند.

منظور از آب قلیایی نوعی آب طبیعی است که PH بین ۷/۱ تا۷/۸ دارد. آب معدنی مواد معدنی طبیعی بسیاری دارد که به نوعی اصلاح کننده های قابل جذب به حساب می آیند اما آب تصفیه شده، یک نوع آب اسیدی است که ممکن است نوشیدن زیاد آن، موجب کمبود مواد مفید و مغذی برای بدن شود.

آب قلیایی برای خانم های باردار مناسب است زیرا:

-در دوران بارداری اغلب خانم ها دایما احساس خستگی و خواب آلودگی دارند، استفاده از این آب برای رفع خواب آلودگی مناسب است و سامانه ایمنی بدن آنها را قوی کرده و باعث بهتر شدن گردش خون در بدن آنها می شود که در نتیجه باعث بیمار نشدن و تندرستی آنها خواهد بود.

-آب قلیایی یونیزه با آنتی اکیسدان بالایی که دارد به راحتی می تواند از روند پیری زودرس اندام های درونی در دوره بارداری محافظت کند.

-آب قلیایی فاقد هر گونه بوی ناخوشایندی است، این ویژگی در دوره سه ماهه اول بارداری که خانم ها به هر بویی احساس ناخوشایندی دارند بسیار کمک می کند.

-زنان باردار معمولاً ممنوعیت مصرف دارویی دارند پس باید در مقابل بیماری ها ایمن باشند. مصرف آب یونیزه قلیایی ، سیستم ایمنی مادران جوان را در مقابل عفونت و ویروس بیمه می کند.

-سه ماهه اول بارداری از سخت ترین دوران بارداری است، یبوست مشکل شایعی در این سه ماهه است. آب یونیزه قلیایی از این بیماری جلوگیری می کند.

-خاصیت کم حجم بودن مولکول ها باعث جذب بهتر آب و ویتامین ها به اندام ما می شود و آنتی اکسیدان بالایی که دارد به سالم ماندن جنین کمک می کند.

شما مریض نیستید، تشنه آب یونیزه قلیایی هستید!

آیا می دانید!

PH بدن در حالت نرمال باید حدود ۷/۴ باشد که کاهش این میزان تا ۷ باعث بیهوشی و حتی مرگ می شود.%۹۷ از غذاها و آشامیدنی هایی که ما می خوریم بازمانده هایی حاوی اکسیژن ،نیتروژن و کربن دارد که بدن را به حالت اسیدی در می آورد.

دو راه حل طبیعی در بدن برای مبارزه با این حالت وجود دارد:

دفع این مواد سمی که به از دست دادن کلیه و کبد منجر می شود.

ذخیره سازی آنها که باعث تولید سلولهای چربی در بدن می گردد.

باید بدانیم که اگر بدنی قلیایی داشته باشیم مریض نمی شویم.

خون اسیدی باعث رسوب عناصر سمی در سلولهای چرب شده و باعث سکته و نارسایی قلبی و مغری می گردد. آب یونیزه قلیایی باعث کاهش قندخون می شود، بر روی سلولهای سرطانی تأثیر مثبت داشته، باعث جوانی و شادابی شده و از روند پیری جلوگیری می کند.

آب آشامیدنی :طناب نجات

اجازه بدهید مطلب را با این اشاره آغاز کنیم که آب تا به امروز ، مهم ترین ماده سیاره ما بوده است. توجه داشته باشید که قسمت اعظم بدن همه موجودات زنده از آب ساخته شده است. بخش عمده مواد آلی آب است!

وقتی خوب دقت کنید ، خواهید دید که کیفیت آب آشامیدنی شما از کیفیت غذائی که می خورید اهمیت بیشتری دارد. بیشتر ما وقت زیادی صرف توجه به غذای مناسبی که باید بخوریم و مقدار کالری نوشته شده روی بسته بندی ها می کنیم. در واقع، بیشتر باید نگران آن آبی باشیم که می نوشیم.

چهار خاصیت ضروری آب

در زمان های پیش تر، آب دارای چهار خاصیت با اهمیت بود:

۱- قلیائی بود.

۲- آنتی اکسیدان بود.

۳- حجم اکسیژن بیشتری داشت.

۴- سازه های مولکولی شش ضلعی داشت.

در اثر گسترش هر چه بیشتر آلاینده ها به محیط زیست انسان ها و ساخته شدن سامانه های تصفیه، آب آشامیدنی کنونی ما این خواص را از دست داده است.

تابحال در مورد جاهائی مانند لردز فرانسه، که آب های شفابخش دارند، چیزی شنیده اید؟ مردم زیادی از سراسر جهان برای نوشیدن آب به این مناطق مسافرت می کنند. آیا می دانید که این آب های شفابخش چه چیز مشترکی دارند؟ همان چهار خاصیت بالا را!

درمان با آب

بسیاری پذیرش این مفهوم را دشوار می یابند که آب می تواند کمک کند تا دردهای مزمن خود را درمان کنیم، یا ما را سلامت نگه می دارد.

آیا آب فقط آب است؟ پس آماده باشید این را بیاموزید که آب مناسب می تواند زندگی شما را متحول کند.

آیا می دانید!

نوشیدن روزانه ۵ لیوان آب سالم می تواند %۷۹ احتمال بروز سرطان سینه خانم ها و %۵۰ سرطان پروستات همچنین %۴۵ سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

فرایند یونیزاسیون و ویژگی های آن:

* اسیدهای محلول در آب را با کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و مواد معدنی ناچیز دیگر، به آب قلیایی گوارا تبدیل می کند.

* بار الکتریکی مثبت آب را کاهش داده و قدرت احیا کننده ایجاد می کند. در نتیجه آب به یک «آنتی اکسیدان» واقعی تبدیل می شود.

* سازه های مولکولی بزرگ آب را شکسته و به ریزخوشه ها (ساختار کریستالی )تبدیل می کند، در نتیجه قدرت نفوذ و مرطوب کنندگی آب را افزایش می دهد.

* این آب به جابجائی اسیدها در بدن و رساندن آنها به مجاری عادی دفع، از قبیل کلیه ها ، مثانه ، لنف و پوست، کمک می رساند.

تعادل اسیدی و قلیایی

آب قلیایی می تواند محیط اسیدی درون بدن را خنثی کند. تنش های عصبی، رژیم های غذائی امروزی، آلاینده های هوا، و همچنین بسیاری از آب هایی که به فروش می رسند از جمله عواملی هستند که محیط بدن را اسیدی می کنند.

قلیائی بودن، نیاز بدن به چربی و کلسترول را برای حمایت از بافت ها، در برابر حمله اسیدهای فرساینده کاهش می دهد.

water

*%۹۰خون انسان از آب تشکیل شده است.

*%۷۰بدن انسان را آب تشکیل می دهد.

*%۷۵ بافت های عضلانی آب است.

*%۷۸ متوسط وزن مغز انسان از آب است.

*%۶۰ آب بدن درون سلولهاست؛ %۴۰ آن خارج از بافت سلولی قرار دارد.

*هر انسانی برای زنده ماندن نیاز دارد که روزانه یک تا سه لیتر آب بنوشد.

نوشیدن آب قلیایی

نوشیدن آب قلیایی به عنوان یک راه و روش مطمئن برای جلوگیری سرطان مورد قبول و باور است وزارت بهداشت ژاپن مصرف این نوع آب را بسیار سفارش کرده است. نوشیدن آب قلیایی یونیزه شده به عنوان یک راه کلی درمان مدنظر می باشد. با وجود این، محافل پزشکی ژاپن اخیرا به آب یونیزه با دیدی مخالف نگاه می کنند. افراد بسیاری وجود دارند که معتقدند، آب قلیایی یونیزه شده تاثیر نامطلوبی بر سلامتی دارد.

مدیر انجمن تحقیقات بهداشت آب ژاپن بیان نمود: این آب از ابتدا برای اهداف درمانی جهخت استفاده بیمارانی که از افزایش اسیدیتی یبدن رنج می بردندف تهیه شد. در واقع اگر یک فرد سالم از این آب بنوشد، مشکل خاصی ایجاد نمی شود ولی برای او نامناسب است، چون عملکرد معده او را ضعیف کرده و فعالیت پیسین را کاهش می دهد.

پیسین در داخل معده انسان نقش مهمی را ایفا می کند و باکتری هایی که از محیط خارج به معده حمله می کنند را نابود می سازد. آب یونیزه به طور واضح با عملکرد اسید معده تداخل نموده و ممکن است باعث ایجاد بیماری در فرد شود.

دستگاه یونیزه قلیایی کننده آب یک وسیله پزشکی است که توسط سازمان های مربوطه از جمله وزارت بهداشت ژاپن مورد تایید قرار گرفته است. وزارت بهداشت اکنون در حال ارزیابی مجدد مجوزی است که به این دستگاه داده است. از این رو آب یونیزه شده پاسخ مناسبی برای بهترین شیوه و نوع مصرف آب نمی باشد. هموارهع نیاز است که میزان PH خون را تنظیم و تصحیح نماییم. برای دستیابی به این وضعیت باید مقادیر کافی از آب را بدون افزودن مواد شیمیایی به آن مصرف کنیم.

تاثیرآب یونیزه قلیایی رایگان روی بیماران دیابتی(قندخون)

به گفته متخصصین یکی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری و توقف بیماری”دیابت”و بهبود آن ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب یونیزه قلیایی شده است تا بتوانیم قند خون خود را بهتر کنترل کنیم

با استفاده از آبیونیزه قلیایی یاآب شفابخش (Miracle water)با توجه به اینکه جذب قند خون همیشه از طریق گیرنده های آن در سلول های بدن به ویژه در سلول های بافت بدن صورت می گیرد،در این بیماری عدم فعالیت مفید رسپتورها(گیرنده ها) در محیط اسیدی به اثبات رسیده است، آب سلامت قرن جدید قادر است محیط قلیایی را برای گیرنده های قند خون در تمامی بدن ایجاد نماید تا با جذب گلوکز توسط گیرنده های سلولی مانع از افزایش قند در خون گردد،ترشح انسولین در خون باعث جذب قند خون سلول های بدن می گردد، انسولین در محیط قلیایی تاثیر خود را ایجاد می نماید، که در اصل آب قلیایی در کاهش مازاد اسید قند با جذب بهتر آن به رسپتورها کمک بسیار زیادی کرده و به حفظ ماهیت رسپتورها به داخل سلولی که نیاز به محیط قلیایی دارد کمک بسیار زیادی می کند

مقایسه اثر آب معدنی قلیایی با میزان بالای بی کربنات و کلسیم با آب شرب شهر تبریز بر روی پارامتر های کلیوی بیماران مبتلا به سنگ کلیه

روش بررسی: در این مطالعه به روش کارآزمایی بالینی دو سویه کور تعداد ۴۲ بیمار مبتلا به سنگ کلیه شرکت کردند. بیماران تحت درمان با آب شرب تبریز و آب معدنی هر کدام بمدت۲ ماه قرار گرفتند. در شرایط پایه و بعد از هر دوره دو ماهه از بیماران سونوگرافی کلیه ها و آنالیز پارامتر های کلیوی بعمل آمد.

یافته‏ ها: آب معدنی مورد استفاده محتوی مقدار بالایی بیکربنات، منیزیم، کلسیم و پتاسیم بوده و یک آب قلیایی می باشد. سطح سیترات، منیزیم و pH ادراری در افرادیکه آب معدنی مصرف کرده بودند نسبت به مصرف کنندگان آب شرب تبریز افزایش معنی داری نشان داد (۰۵/۰>P) در صورتیکه سطح اگزالات ادراری تغییر معنی داری نداشت (۰۵/۰نتیجه گیری: آب معدنی قلیایی با میزان بالای بیکربنات و کلسیم در صورت مصرف زیاد (حداقل ۲ لیتر در روز ) می تواند باعث افزایش حجم ادرار ۲۴ ساعته و pH و افزایش دفع ادراری سیترات، منیزیم و اسید اوریک در افرادی شود که کلیه سنگ ساز دارند.

آب قلیایی چه نوع آبی است آب قلیایی چه نوع آبی است آب قلیایی چه نوع آبی است

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *