جدید ترین عناوین خبری امروز
جالب فا

توجه: رمز عبور شما به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • admin
  • آذر 19, 1400
  • 9:01 ق.ظ

ارسال خودکار مطالب وردپرس به اینستاگرام

ارسال خودکار مطالب وردپرس به اینستاگرام

از وردپرس به اینستاگرام ، به راحتی آب خوردن !

بسیاری از کسب و کارها وقت زیادی را برای ارسال مطالب خود به اینستاگرام صرف می کنند و این موضوع همیشه از نظر زمانی ما را متضرر خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم راه حلی ارائه کنیم تا بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی بتونیم مطالب وردپرس را به صورت خودکار از وردپرس به اینستاگرام ارسال کنیم، با ما همراه باشید …

افزونه WP Instagram

افزونه wp instagram مناسب ترین افزونه برای ارسال مطالب از وردپرس به اینستاگرام است. در ضمن این افزونه کاملا رایگان بوده و نیازی به خریدن آن نیست ، برای فعال سازی آن کافیست وارد بخش افزونه ها » افزودن شده و نام افزونه را جستجو کنید.

بعد از نصب افزونه مطابق شکل زیر منوی WP Instagram به لیست منوهای وردپرس شما اضافه خواهد شد. با کلیک روی منوی این افزونه صفحه ی زیر را میبینید، در صفحه ی باز شده و در قسمت Username و Password نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمائید تا افزونه بتواند وارد حساب کاربری شما بشوند.

در قسمت سمت چپ ، بخشی وجود دارد به نام Required Server Extensions ، برای اینکه بتوانید از خدمات این افزونه استفاده کنید این قسمت باید به شکل زیر باشد :

حتی اگر از هاست های اشتراکی برای سایت وردپرسی خود استفاده میکنید نباید در این قسمت مشکلی داشته باشید، اما در صورتی که هر یک از موارد دچار مشکل بودند با پشتیبانی هاست خود تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید تا مشکل شما برطرف شود.

حالا آماده ی ارسال مطالب وردپرس به اینستاگرام هستید

آموزش کار با افزونه WP Instagram

برخلاف بسیاری از افزونه ها که با گزینه های زیاد کاربر را سردرگم می کنند، در این افزونه با تنظیمات بسیار ساده ای روبه رو خواهید شد که سه بخش اصلی دارد :

  1. تنظیمات عمومی
  2. تنظیمات شکل نوشته
  3. تنظیمات نوع نوشته

در ادامه کاربرد هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد :

  • آموزش بخش Settings ارسال خودکار مطالب از وردپرس به اینستاگرام :

Post to instagram every time on post update : با فعال کردن این گزینه هر بار که مطلب خود را ویرایش می کنید یک پست به اینستاگرام ارسال می شود.

Get error notifications by email : فعال کردن این گزینه باعث می شود تا اگر خطایی در ارسال مطالب یا افزونه رخ داد برای شما ایمیلی ارسال شود.

  • آموزش بخش Post Format ارسال خودکار مطالب از وردپرس به اینستاگرام :

Show Post Link : اگر این گزینه را انتخاب کنید لینک مطلب شما نیز به همراه پست در اینستاگرام شما ارسال خواهد شد.

Include Post Tags : فعال کردن این گزینه باعث میشود برچسب های مطلب شما به صورت هشتگ در اینستاگرام قرار گیرند.

Show Post Details : تعداد کارکتر هایی که میخواهید از مطلب شما به پست شما در اینستاگرام منتقل شود. ( اگر مقدار آن روی ۰ باشد هیچ متنی زیر مطلب شما درج نمی شود )

  • آموزش بخش Post Types ارسال خودکار مطالب از وردپرس به اینستاگرام :

این بخش خیلی ساده است ! شما در این بخش مشخص میکنید که قابلیت ارسال مطلب به اینستاگرام در کدوم نوع از نوشته های سایت وردپرسی شما قابل استفاده باشه ، مثلا در نوشته ها ، صفحات یا محصولات و …

تنظیم شکل و ظاهر مطلب در اینستاگرام

در قسمت ارسال نوشته متا باکسی مربوط به افزونه WP Instagram اضافه می شود ، البته در قسمت هایی قرار میگیرد که شما مشخص کرده باشید، که از طریق آن می توانید هر بار که مطلب را ویرایش یا اضافه می کنید مشخص کنید که به اینستاگرام ارسال شود یا خیر !

حتی می توانید تنظیماتی که از قبل مشخص کردید را بازنویسی کنید و برای مطلبی توضیحات دلخواه خودتان را بنویسید و این یکی دیگر از ویژگی های خوب افزونه WP Instagram  می باشد.

تنها گزینه ای که نمی توانید آن را تغییر دهید تصویر مطلب شما هست که توسط افزونه تصویر شاخص مطلب دریافت و به اینستاگرام ارسال می شود.

به همین راحتی ، تمام مواردی که مربوط به تنظیم این افزونه بود یا گرفتید و اجرا کردید و حالا میتونید هر بار که مطلبی رو توی وردپرس منتشر میکنید به اینستاگرام منتقل کنید و از سرعت کار خودتون لذت ببرید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، اگر نتونستید با افزونه کار بکنید در قسمت نظرات سوالتون رو بپرسید قول میدیم که تو سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما همراهان عزیز باشیم 🙂

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *